Dagens Dagbok – Fredagen den 3 juli 2009 – Kvällen.

Jimmy kom hem vid sextiden från jobbet i dag. Han duschade bara då och gjorde sig i ordning, men middag skulle han inte ha i dag, för han skulle äta ihop med några kompisar.

 

Borzko kom hem från sin mamma vid halvsjutiden. Och han hade ätit middag där.

 

Jag och Borzko skjutsade sen Jimmy hem till en kompis. Dom skulle äta ihop några stycken, och sen så skulle dom ut och festa lite senare.

 

När vi kom hem till Farsta så stannade vi till i centrum, och så var vi på Hemköp och handlade lite matvaror, och lite gott att äta till kvällen.

 

Sen så satte vi oss båda två uppe på vår övre balkong, i den sköna kvällen. Borzko läste i sin bok, och jag delade min tid mellan datorn och boken.

 

Vi satt där till halvtiotiden, och då flyttade vi sen in till vardagsrummet. En dvd-film blev det då, ”Noll Tolerans”, och lite gott att äta och dricka.

 

Vid halvtolvtiden så var filmen slut, och då återgick Borzko till sin bok. Och jag varvade min tid mellan boken och datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0