Dagens Dagbok – Måndagen den 6 juli 2009 – Eftermiddagen.

När jag kom hem från mamma och pappa så åt jag lite lätt lunch. Sen höll jag på här hemma och småstädade, pulade, grejade, donade, och fixade. Många tvättmaskiner körde jag under eftermiddagen också.

 

Sen så gick jag ännu en sväng till centrum. Jag var på Apoteket, Kicks, och Åhléns och köpte massor med hygienprodukter, kemtekniska produkter, och sminkprodukter.

 

Och sen så var jag på Hemköp och hämtade ut ett paket från IKEA med mina köksgardiner i. Jag handlade några kassar med matvaror också innan jag gick hem.

 

Hängde upp mina nya gardiner när jag kom hem. Fotografier kommer senare.

 

Middag åt jag för mig själv vid femtiden. Och sen så fortsatte jag med diverse hushållsarbete här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0