Dagens Dagbok – Måndagen den 6 juli 2009 – Kvällen.

Satte mig sen uppe i vardagsrummet och läste i min bok, och varvade med datorstunder som vanligt.

 

Vid sjutiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han åt då middag, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning, och sen så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på ”Lotta på Liseberg” på TV4.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så gjorde han mig sällskap uppe i vardagsrummet.

 

Borzko satt och läste i sin bok. Jag varvade datorstunder med bokläsning. Läste ut boken: ”Iskall hämnd” av Ramona Fransson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0