Dagens Dagbok – Onsdagen den 1 juli 2009 – Eftermiddagen.

När Borzko och jag kom hem från stan, vid ettiden, så blev det lite lätt lunch och en fika.


Sen så stack Borzko iväg till Farstahallen för att träna även i dag.

 

Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund först.

 

Och sen så satte jag mig på vår övre balkong, tillsammans med boken och datorn.

 

Borzko kom hem från gymmet vid halvfyratiden. Och vid fyratiden sen så åt vi middag tillsammans.

 

Efter middagen så tog Borzko bilen, och så åkte han hem till sin mamma en sväng.

 

Jag satte mig återigen på balkongen med datorn och boken. Läste ut boken: ”Tethys pool position” av Gunborg Sahlin. Recension kommer i separat inlägg som vanligt.

Kommentarer
Postat av: annebelle

Vad duktig han är att gå och träna i värmen! Jag känner mig så otroligt oinspirerad att träna när det är så här varmt. Inte bra.

2009-07-01 @ 18:28:23
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Ja, han är duktig på att gå och träna. Fjärde dagen i rad i dag. Men han gillar ju att träna, och passar på nu när han har semester. Han jobbar ju så mycket i vanliga fall, och hinner inte så mycket då. Själv är jag superlat och gör ingenting! ;-)

2009-07-01 @ 19:20:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Haha, jag tänkte också kommentera Borzkos träning och säga att han är väldigt aktiv! Först långpromenad, sedan träning - han är ju värre än jag ;-D Själv tänker jag hoppa över träning i morgon, det är lite för varmt och jag ska ta en raid till i tvättstugan åt Fredrik i morgon förmiddag (curling, curling, du vet..) :-D

2009-07-01 @ 22:56:31
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, han är duktig, precis som jag skrev till Annebelle. Men han gillar ju att träna, och passar på nu när han är ledig. Men i går så körde han ju givetvis inga benövningar på gymmet.



Jaså? Varför tvättar du åt Fredrik då? Har han ingen tvättstuga i nya huset? ;-)



Jag "curlar" också åt mina barn. Men det jag gör åt dom och hjälper dom med, det ska innefatta att jag umgås med dom samtidigt. Så jag tvättar gärna åt Jenny, men då ska vi göra det tillsammans.

2009-07-02 @ 08:24:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0