Dagens Dagbok – Tisdagen den 7 juli 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen. Och lite allmänt plockande här hemma sen.

 

Regn, blåst, mörkt, kallt, ruggigt, tolv grader… Så var morgonens väder.

 

Jimmy hade gått upp klockan fem, och Borzko hade gått upp klockan halvsex, och dom hade sen båda åkt iväg till sina respektive jobb.

 

Vädret hyfsade sen till sig lite, och det slutade att regna och blåsa. Så vid halvelvatiden så gav jag mig iväg ut på en promenad. Då var det arton grader, vindstilla, inget regn, men tyvärr heller ingen sol, utan igenmulet.

 

Jag gick i ungefär en timme. Gick till Hökarängen, och sen så gick jag en lite annan väg tillbaka till Farsta mot vad jag brukar göra. Lyssnade på min ljudbok under promenaden.

 

Hemma vid halvtolvtiden igen. Då blev det lite lätt lunch och en fika.

Kommentarer
Postat av: Ramona Fransson

Hej Bim



Många tack för din recension. Jag har försökt att länka men länken du gav funderar inte. Kan du inte skicka länken en gång till?



Hälsar

Ramona Fransson

2009-07-07 @ 13:29:01
URL: http://www.ramona-fransson.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ramona Fransson: Hej Ramona! Jag skickar länken en gång till till dig i din blogg. :-D

2009-07-07 @ 13:32:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0