Dagens Dagbok - Måndagen den 1 juni 2009 - Eftermiddagen.

I dag så var vår bil på verkstad för kopplingsbyte. Men jag slapp ta bussen i morse, för Borzko skjutsade mig till jobbet i lastbilen.


När jag skulle hem så fick jag skjuts av Snurran till Högdalen. Missade precis bussen till Farsta, så då tog jag istället tunnelbanan till Gullmarsplan, och sen bytte jag till tunnelbanan mot Farsta. Kom fram precis samtidigt till Farsta, som om jag hade väntat på nästa buss i Högdalen.


Gick sen hem direkt. Ingen var hemma när jag kom hem i dag, för både Borzko och Jimmy jobbade också som vanligt i dag.


Jag satte mig nästan direkt sen på vår övre balkong. Solade, satt med datorn, och läste i min bok. Läste också ut boken: "Vill du ha barn med mig?" av Åsa Jinder. Varvade även med lite olika hushållssysslor inne.


Middag åt jag, i min ensamhet, vid fyratiden. Och sen fortsatte jag att njuta på balkongen. Det var en lika skön dag i dag, som det har varit både lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0