Dagens Dagbok – Måndagen den 8 juni 2009 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma i dag när jag kom hem, för både Borzko och Jimmy jobbade som vanligt i dag.

 

Jag höll på som vanligt med diverse hushållssysslor när jag kom hem. Och så varvade jag med datorstunder.

 

Sen vid femtiden så gick jag till centrum, och mötte upp Jenny som kom med tunnelbanan från stan, direkt från skolan.

 

Och sen gick vi omkring i centrum i nästan två timmar, och uträttade en hel del ärenden. Jenny skriver säkert om det hon gjorde och köpte, i sin blogg.

 

Jag handlade flaggor som Jimmy ska ha på sin bil på Jennys studentdag. Jag köpte ett gratulationskort till Jenny. (Men då stod hon utanför affären). Jag köpte en snygg skjorta till Borzko som han ska ha på studentdagen, vit med svarta ränder. Och så köpte jag mig en ny liten väska. (Bild på den kommer i separat inlägg).

 

Vid halvsjutiden sen så gick vi och åt middag på Burger King.

 

 

Jag åt en Veggie Bean Baguette.

 

 

Sen så gick vi hem och hämtade bilen, och så skjutsade jag Jenny till Älvsjö Station, där hon tog pendeltåget hem till Tumba. Och jag åkte hem till Farsta igen, och var hemma vid halvåttatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0