Dagens Dagbok – Onsdagen den 10 juni 2009 – Jennys Studentdag. (Med trettioåtta fotografier).


Jennys studentdag blev mycket lyckad. Allt var perfekt, utom vädret förstås…

 

Jenny har ju redan skrivit mycket om dagen i det här inlägget, och också bloggat massor med kort. Vad hon fick i present, visar hon i det här inlägget.

 

Ni som har Facebook kan ju också kolla in massor med våra kort där. Jag vet inte om man kan kolla på Jennys kort om man inte är vän med henne där. Men mina kort kan vem som helst kolla på. Så titta gärna in där. Jag heter Britt-Marie Bim Kullin på Facebook.

 

Jag var först hemma hos min syster och sambo i Sätra på förmiddagen och förberedde till mottagningen. Sen åkte vi in till stan, mötte upp med andra, och så var vi på Jennys utspring. Efter det så gick vi till syrrans son Mathias utspring i hans skola. När dom sen hade åkt iväg på sina flak, så åkte vi andra till Sätra. Vi gjorde i ordning allt till mottagningen. Och så småningom så började gästerna att komma, och sen även också dom två studenterna.

 

Jag vet inte riktigt hur många vi var sammanlagt, för folk kom och gick lite på olika tider. Men minst fyrtio personer var det där i alla fall.

 

Massor att äta och dricka bjöd vi på. Och massor med presenter fick Jenny och Mathias.

 

Vid tiotiden sen så stack dom båda två iväg in till stan, för att åka till sina respektive studentslutskivor.

 

Och både vi och gästerna åkte då sen så småningom hem. Var hemma vid elvatiden.

 

Lägger in några bilder från dagen här. Men som jag skrev tidigare, så titta gärna in på Facebook för fler bilder.

         

         

         

         

         

         

         





         

         





         

         

         





         

         





         

(Det blev visst alla trettioåtta korten här ändå. Men många av dom laddade jag upp i litet format. Så vill ni se dom i större format, så får ni kolla på Facebook.)



Kommentarer
Postat av: Maria,kiruna

Oj så fina bilder.

2009-06-13 @ 14:59:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Tack så mycket! :-D

2009-06-13 @ 15:02:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Det tycker jag också!

2009-06-13 @ 15:50:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tackar, tackar till dig också! :-D

2009-06-13 @ 15:53:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Angela

en dag att minnas för både föräldrar, barn, släkt och vänner. För oss är det 10 år sedan vår "lilla" tog sin student ;-) Tiden går så himla fort och var glad över alla fina bilder som förstärker minnet en aning ;-)

2009-06-13 @ 21:06:35
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Angela: Ja, visst är det så. Och fotografier är absolut det som jag värderar mest av allt som jag äger och har. Jag bränner kopior och har lite överallt, bland annat i bankfacket.

2009-06-13 @ 21:10:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0