Dagens Dagbok – Söndagen den 14 juni 2009 – Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Fika och nyhetsläsande i datorn blev det sen.

 

Borzko gick upp vid niotiden, och genomgick då sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost, fika, och en pratstund i köket.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jimmy vaknade och gick upp vid tiotiden. Då åt han frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Jimmy satte sig sen på sitt rum, framför datorn.

 

Jag hade gärna velat tagit en promenad i dag på förmiddagen. Men inte när det är tio grader, blåser mycket, och ösregnar… :-(

 

Så jag satte mig och läste ut min bok, ”Den mörka ängeln” av Mari Jungstedt, istället. (Recension finns i separat inlägg.)

 

Efter att jag hade läst ut boken så varvade jag hushållssysslor med datorsittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0