Dagens Dagbok – Tisdagen den 9 juni 2009 – Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jimmy jobbade som vanligt i dag, så ingen var hemma när jag kom hem.

 

Jag var sen inne och hemma hela eftermiddagen. Höll på med alla möjliga hushållssysslor här hemma. Och jag förberedde en massa till Jennys studentmottagning i morgon. Jag förberedde även en del inför konferensen på torsdag och fredag. Och jag satt förstås lite vid datorn också.

 

Middag åt jag för mig själv vid fyratiden. Och sen fortsatte jag som tidigare.

 


 

Borzko beräknar att vara hemma från jobbet först vid niotiden i kväll.

 

Jimmy kommer inte hem alls efter jobbet i dag. För han åker direkt hem till Jenny och Jocke, och sover där i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0