Dagens Dagbok - Torsdagen den 4 juni 2009 - Arbetsdagen. (Med ett fotografi).

Jobbade som vanligt i dag också. Den nästnästnästsista dagen på den här terminen. ;-D Och i dag hade jag precis samma arbetsuppgifter som i går. Alltså först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen i disken och fixade förmiddagsdisken. Efter det så var jag kvar i disken under lunchserveringen och jobbade som tredjeman. Och slutligen så dukade jag fram mellanmålet.


I dag så serverade vi "från frysen" och det innebär ju lite blandade rätter, till oss och till våra skickningar. Hos oss serverade vi couscouspytt och varm kycklingsallad. Vår salladsbuffé hade vi förstås också.


Hela högstadiet hade "Klassens dag" i dag, och åt inte lunch i skolan, så det blev väldigt lugnt i slutet av dagen.


Alla vi tio mattanter fick varsin liten miniros av en grupp lärare i dag. :-D



Och jag köpte också en kavaj, av en kollega i skolan i dag. Bild på den kommer i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0