Dagens Dagbok - Fredagen den 27 mars 2009 - Kvällen.

Sen vid sextiden så satte jag mig uppe i vardagsrummet tillsammans med daton och boken: "Avvägar" av Tawni O'Dell. Och så varvade jag bokläsning med datorstunder.


Vid halvåttatiden så kom Jimmy hem från jobbet. Tretton timmars jobb i dag blev det för honom.


Jimmy var bara hemma en kort stund, och packade en väska med lite grejer, och så stack han iväg vid åttatiden igen.


Han lånade vår bil, och så åkte han iväg för att hämta upp fyra kompisar. Sen så skulle dom vidare alla fem upp till en kompis föräldrars landställe i Norrtäljetrakten.


Det kändes ju inte så jättebra när han åkte iväg med bilen i snöstormen och halkan... :-(


Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade jag förstås på Finalen i "Lets Dance". Den har jag ju redan bloggat om i ett flertal inlägg.


Åt och drack en massa gott till gjorde jag förstås också. Och jag satt även med datorn i knäet ibland.


Borzko jobbade jättesent i dag, och kom inte hem förrän vid halvelvatiden. Han duschade bara då, och gick sen och la sig direkt. Han var helt slut efter den långa dagen, och efter körandet i snöstormen.


När "Lets Dance" var slut, så satte jag mig med datorn och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Vid halvettiden så ringde Jimmy och sa att dom var framme på landstället. Dom hade ätit och handlat på vägen också, och så tog det ju tid att köra i det dåliga vädret. Jätteskönt att få veta att han var framme och i trygghet. :-)


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan det är sovdags.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Att ni har snö!?!

Jag älskar snön men i slutet av mars vill jag nog ha lite varmare väder.

Vi har också dåligt väder. HÅRD vind. På söndag ska det regna oxå - perfekt kombination. NOT!

2009-03-28 @ 00:40:38
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Natalie: Ja, massor med snö här nu... :-( Det kom mycket i går, men nu är det två plus, så det är nog mest blask. Det har blåsigt mycket här ett tag nu också. JAG VILL HA VÅR !!!!!!!!!

2009-03-28 @ 09:15:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> jxqnlmega okmsjpzvf: ???

2009-03-31 @ 16:44:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0