Dagens Dagbok - Fredagen den 6 mars 2009 - Kvällen.


När jag tyckte att jag hade gjort nog med hushållgöromål för i dag, så tog jag med mig min dator och så satte jag mig en stund hos Jimmy på hans rum. Vi satt med varsin dator, vi pratade, och vi lyssnade så klart på Metallica!


När klockan närmade sig åtta, så flyttade jag upp med min dator till vardagsrummet. Och så satte jag förstås igång teven och tittade på "Lets Dance".


Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem förrän vid kvart över nio. Han hade redan ätit middag, så han duschade bara och gjorde sig i ordning, och sen så gjorde han mig sällskap framför teven.

Kommentarer
Postat av: Snurran

De har metallica-helg på rockklassiker också, om ni vill ladda upp :-)

2009-03-06 @ 22:24:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Okej! Nice! Då kan vi lyssna på det i bilen snart när vi ska till McDonalds och hämta Jenny och Jocke!

2009-03-06 @ 22:30:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0