Dagens Dagbok - Onsdagen den 13 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Ingen var hemma när jag kom hem. Borzko jobbade som vanligt igen, efter sina två dagars ledighet. Och Jimmy jobbade mellan tolv och nio i dag, precis som i går.


Jag gick nästan direkt till centrum, för jag hade fått sms från The Phone House om att min mobiltelefon var klar. Jag lämnade in den för reparation tisdag förra veckan, och då sa dom att det kunde ta upp till en månad. Men det tog bara drygt en vecka.


Sen så gick jag till Apoteket och köpte några smågrejer.


Och efter det så gick jag till Hemköp för att hämta ut två paket. Det var Jennys studentskylt plus en annan grej till hennes studentdag. Men det har jag redan bloggat om i ett tidigare inlägg.


När jag sen kom hem igen, så höll jag på här hemma och fixade med diverse hushållsgöromål. Och varvade förstås med datorstunder som vanligt.


Middag åt jag för mig själv vid fyratiden.


Efter middagen fortsatte jag som tidigare: hushållsarbete varvat med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0