Och det här var återigen en mysig helg! :-D


Med risk för att vara himla tjatig, så var det här också en jättemysig helg. :-D Precis som jag skrev i DET HÄR INLÄGGET, för en vecka sen.

Här är en del av det som har gjort min helg till en bra helg:

- Jättemysig eftermiddag i dag, med kanelbullsbak, med Jenny, Jocke, och Jimmy.

- Härlig promenad i går, först själv, och sen tillsammans med mina föräldrar. Även en liten promenad i dag också blev det.

- Shopping med Borzko i går.

- Fika i går med mina föräldrar och Borzko.

- Roligt att se "Körslaget" med bland annat min körfröken Caroline af Ugglas. Också roligt att se "Idol" i fredags.

- Läst ut boken "Jakten på en mördare" och börjat på boken "Någon sorts frid", och lyssnat klart på ljudboken "Insidan".

- Kul att åka lastbil med Jimmy.

- Mysiga kvällar, både fredag och framförallt lördag, med Borzko.

- Handlade snygga handskar i fredags. Och la ett bud på en skinnjacka på Tradera i går.

- Underbart att jag under helgen har umgåtts med dom jag tycker allra mest om: Borzko, Jimmy, Jenny, Jocke, Mamma, och Pappa.

- Skönt att jag kom ut på en promenad både lördag och söndag.

- Glad över att jag har uppnått mitt stegmål den här veckan. För det var länge sen! Har gått över tiotusen steg varje dag, och snittet blir nog en bra bit över.

- Har mått bra över helgen, både psykiskt och fysiskt.

- Jag har bloggat mycket i helgen. Hittills har det blivit 18 inlägg, med 37 fotografier, 9 andra bilder, och 6 videos.

Ja, det var det som jag kommer på nu. Säkert en hel del annat som jag har glömt, eller sånt som jag kanske inte vill skriva om i bloggen.

Och i morgon så är det den första "riktiga" omgången i terminens "Kör för alla!" :-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Härligt att läsa såna här positiva inlägg - det behövde det mycket av när höstrusket står för dörren :-D

2009-10-04 @ 19:50:32
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, den här hösten har varit så himla positiv hittills! Både privatlivet, jobbet, humöret, vädret, ja, allt! har varit så bra! Så det är bara tacka och ta emot! Kommer höstdeppigheten så gör den, men jag tänker inte tänka på det nu. Utan bara njuta av det som är nu! :-D

2009-10-04 @ 19:55:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0