Dagens Dagbok – Lördagen den 26 september 2009 – Morgonen + Förmiddagen. (Med tio fotografier).

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.

 

Vid kvart över nio sen så gav jag mig iväg ut på en promenad. Mest soligt, men också lite moln. Väldigt blåsigt, men en varm vind. Cirka femton grader.

 

Jag gick ner mot sjön Magelungen, och gick runt omkring där längs sjön i cirka en och en halv timme. Fotograferade en hel del under promenaden, och lyssnade på musik.

 

Gick förbi centrum på hemvägen och köpte en förköpsremsa och hämtade också ut lite kontanter.

 

Kom hem vid elvatiden efter en mycket skön promenad i underbart väder.

 

Varken Borzko eller Jimmy var hemma när jag kom hem.


Jimmy sov hos en kompis i natt, och kommer hem framåt eftermiddagen.

 

Borzko hade gått iväg till Farstahallen för att träna.

 

Här kommer tio fotografier från förmiddagens promenad.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Här hittade jag nästan inga träd med så fina färger - men ett som hade tappat nästan alla sina löv istället :-/ Fina bilder!

2009-09-26 @ 18:18:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag hittade i alla fall några med fina färger! Tack för berömmet om bilderna! :-)

2009-09-26 @ 19:03:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: annebelle

Så fina färger! Här kom solen fram på eftermiddagen, men det har varit varmt och skönt hela dagen. Vilken september det är,vill inte att den ska ta slut. Snart, när mörkret och kylan kommer på allvar, sätter stora Thailandslängtan in. ;-/

2009-09-26 @ 21:14:12
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Ja, det har varit en underbar september!

Har ni någon resa planerad?

2009-09-26 @ 23:42:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0