Dagens Dagbok – Lördagen den 10 april 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Min mobil larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.

 

Borzko gick upp först klockan halvsex, och så skjutsade han Jenny till jobbet, för hon började klockan sex. Sen så kom han hem och gick och la sig och sov igen. Och sen gick han upp för andra gången klockan nio.

 

Vi åt frukost tillsammans, och sen så stack Borzko iväg till Farstahallen för att träna.

 

Tråkigt väder ute, med duggregn och blåst, så jag avstod promenad i dag.

 

Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma, och jag satt också lite med datorn.

 

Och så läste jag förstås. Läste ut boken ”Fyra dagar i mars” av Jens Christian Gröndahl. Började på och läste sen också ut boken ”Cirkus 50” av Charlotta von Zweigbergk.

 

Jimmy vaknade och gick upp klockan tolv. Han åt då frukost och jag åt lite lätt lunch. När han sen hade duschat och gjort sig i ordning, så åkte vi iväg i bilen.

 

Vi åkte till Media Markt i Heron City i Kungens Kurva. Där köpte jag mig två stycken radioapparater, en till badrummet och en till grönsaksberedningsrummet på jobbet.

 

(Se separat inlägg med bilder på radion.)

 

När vi kom hem igen så hade Borzko kommit hem från gymmet.

 

Jag satte mig sen vid datorn en stund. Borzko satt och läste i sin bok. Och Jimmy satte sig framför datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0