Dagens Dagbok – Lördagen den 3 april 2010 – Morgonen + Förmiddagen. (Med tre fotografier).


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också. Och jag gick då upp, duschade, gjorde mig i ordning, och åt frukost. Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr.


Vid halvtiotiden så gav jag mig iväg ut på en promenad. Riktigt härligt vårväder i dag, med strålande sol. Lite kyligt först, men sen lite senare blev det riktigt varmt.



Jag gick till Globen, stannade till där på McDonalds för ett toalettbesök, sen så vände jag och gick mot Farstahållet igen.


Tittade lite på SkyView när jag gick förbi, och jag ser fram emot när vi i familjen ska åka den, eftersom jag fick det som ett presentkort i födelsedagspresent.



Borzko hade gått i väg till Farstahallen för att träna, vid tiotiden.


Jimmy hade vaknat och gått upp vid tiotiden. Efter att han hade ätit frukost och genomgått sina morgonbestyr, så tog han bilen och hämtade upp mig.


Efter ganska så exakt en och en halv timmes promenad, vid elvatiden, så hämtade han mig, och så åkte vi ut till Media Markt i Heron City vid Kungens Kurva.


Där köpte jag mig en ny liten microstereo att ha i köket, för min gamla har krånglat en tid. Skulle egentligen haft två stycken nya radioapparater också, en till badrummet och en till jobbet. Men den modellen som jag ville ha var slut, och kommer in i nästa vecka. Så jag får väl åka dit igen då.


Vi åkte sen hem igen. Plockade bort den gamla stereon, och ställde dit den nya. Och sen blev det lite lätt lunch och en fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0