Dagens Dagbok – Måndagen den 26 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så gick jag direkt till Centrum. Klockan halvtre hade jag bokat tid på BodyShop för ”trådning” av ögonbrynen och överläppen. Etthundra kronor kostade det.

 

Handlade sen bara sminkborttagningsmedel på H&M, och sen så gick hem.

 

Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade en ledig dag i dag, och hade sovit länge i dag, eftersom hon ska jobba ett nattpass i natt.

 

Hon åt ”frukost” när jag kom hem, och jag tog en fika och en pratstund med henne.

 

Jag höll sen på med diverse hushållsbestyr här hemma. 

 



Kommentarer
Postat av: Petra

Har de bytat förpackning på H&M's sminkborttagning? Eller det var inte deras du köpte? Skulle köpa den i lördags men på köpcentrat jag var hade de inte den för den skulle "omdesignas" hmmm. Den är ju skitbra.

2010-04-26 @ 21:30:44
URL: http://petrasurrar.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Petra: Nej, det var inte H&M:s egen som jag köpte. Letade efter den, men hittade den inte. Så det blev ett annat märke som var på extrapris. L'Oreal tror jag att det var.

2010-04-27 @ 14:24:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0