Dagens Dagbok – Torsdagen den 22 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte direkt till Farsta Centrum efter jobbet i dag. Sen gick jag direkt till Nordea där jag hade bokat en tid klockan halvtre.

 

Jag hade bokat en tid med min personliga bankman för jag behövde lite uppgifter och hjälp med min deklaration.

 

Vi satt sen även och pratade lite om pensionssparande och annat sparande och lite annat, så jag blev kvar i en timme och en kvart.

 

När jag var färdig på banken så gick jag till Hemköp och hämtade ut två bokpaket.

 

Köpte en ”Situation Stockholm”-tidning också.

 

När jag kom hem så åt jag middag.

 

Och sen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0