Smartson - Testpilot - Gooh's färdigrätter, hämtmat från Operakällaren.


Nu har jag testat en av Gooh's färdigrätter - hämtmat från Operakällaren, genom att jag är Testpilot hos Smartson. (Se här ett inlägg som jag har bloggat om det tidigare, och där det också finns länkar).



Jag valde lax i dillsås med matkorn, linser och potatis. Jag köpte den på Coop i Farsta. Och den kostade sextiosju kronor.



Det såg ut som om det var ganska så lite i förpackningen när maten låg kvar där i. Men när jag hade lagt upp det på tallrik, så såg man att det var faktiskt rätt så mycket i förpackningen.



Jag tyckte att maten var väldigt god. Den kändes vällagad, nyttig, och mycket fräsch.

Men tyvärr så tycker jag nog att priset är lite väl högt.

Fast det klart.. Om man jämför med att till exempel gå in och köpa Big Mac & Co på McDonalds och ta med sig, så kostar väl det ungefär lika mycket.. Och då tycker jag ju det här valet, med Gooh, är helt klart mer prisvärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0