Dagens Dagbok – Söndagen den 21 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.


Gick upp halvåtta, duschade och gjorde mig i ordning. Jimmy vaknade redan vid halvniotiden i dag. Och Borzko gick upp vid niotiden.

 

Efter allas morgonbestyr och gemensam frukost så satte vi igång dagen.

 

Borzko gick iväg bort till Farstahallen för att träna även i dag.

 

Jimmy satte sig uppe hos mig i vardagsrummet en stund. Och så hjälpte han mig att först fixa backup på mobilen, och lägga in den i datorn. Och sen så brände vi två backup-skivor på dokument och fotografier från datorn. Det var länge sedan som jag gjorde det, så det behövdes verkligen.

 

Efter att vi var klara med det, så höll jag på med lite diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Sen så satte jag mig och började att läsa i ny bok. Det blev: ”En nästan vanlig man” av Dan Buthler & Dag Öhrlund.

 

Borzko kom hem från gymmet, var hemma en stund, och sen så åkte han hem till sin mamma.

 

Sen vid halvfyratiden så gick jag till Centrum och mötte upp med Jenny och Robin där. Vi gick först en sväng i Centrum och Jenny handlade några saker.


Efter det så gick vi hem, och så satt vi, och Jimmy, och fikade och pratade i ett par timmar.

 

Vid sextiden sen så stack Jenny och Robin iväg hem till Robin igen. Jenny tog med sig dom saker hon hade kommit för att hämta. Och dom hade andra planer för middag, så dom ville inte äta här.

 

Jimmy och jag åt då middag. Efter middagen så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn. Och jag satte mig i vardagsrummet och läste i min bok.

 



Kommentarer
Postat av: Robin

Var jätte trevligt att träffa er idag!

2010-02-21 @ 21:18:11
URL: http://www.robincarlsson.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Robin: Tack själv! Det var trevligt att träffa dig också! Det var väl nästan tre år sen vi senast träffades! Men nu kanske det blir lite oftare framöver! :-D

2010-02-22 @ 14:51:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Robin

Ja det var ett tag, självfallet blir det så! :)

2010-02-22 @ 16:05:03
URL: http://www.robin.blogaholic.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Robin: ;-D

2010-02-22 @ 17:17:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0