Dagens Dagbok – Måndagen den 25 januari 2010 – Kvällen.


Jag höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma under början av kvällen.

 

Borzko åkte iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

Jenny hade åkt till Tumba en sväng efter jobbet, och kom sen hem vid sextiden.

 

Resten av kvällen blev lugn och skön, och alla fyra var hemma.

 

Jenny satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn. Och Jimmy satt också större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

Borzko och jag satt uppe i vardagsrummet, och för en gångs skull så läste jag ingenting i min bok, utan för en gångs skulle så tittade jag på teve trots att det inte var varken fredag eller lördag. ;-D För vi tittade på: ”Guldbaggegalan”. En mycket bra gala, med bra programledare (Johan Glans), roliga utdelare, och känslosamma tal.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0