Dagens Dagbok – Tisdagen den 26 januari 2010 – Jobbet.


På jobbet i dag så hade jag ungefär samma arbetsuppgifter som i går. Utom på morgonen, då jag städade våra toaletter och vårt omklädningsrum, istället för matsalarna, som jag egentligen skulle göra. Det var på grund av personalbrist som det blev den ändringen.

 

Men sen så var jag i alla fall i skalen och fixade grönsakerna. Och efter det så var jag i diskrummet och hade hand om diskplockningen och grovdisken.

 

Vi serverade falukorv med potatismos i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Två av kollegerna var sjuka i dag. Men vår vikarie kom och jobbade, så det blev bara personalbrist med en person.


Stressigt blev det så klart på grund av personalbristen. Men allt flöt ändå på rätt så bra. Och ingenting speciellt hände.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0