Bims Blogg blev "Veckans Blogg" hos Bloggen Autumnleaf.


Bims Blogg blev "Veckans Blogg" hos Bloggen Autumnleaf.

Så här skrev hon:

"Denna veckas blogg är en blogg som jag följt riktigt, riktigt länge. Kvinnan bakom bloggen träffade jag på första gången på ett broderiforum, och då bloggade hon på Lunarstorm tror jag (jag kan minnas fel), men numera finns hon på en annan sida.

Varför gillar jag då denna blogg?
Hon skriver om sin vardag, och det är just sådana bloggar jag gillar bäst. Där man får en chans att följa med någon annan i deras vardag och liv. I bloggen finns oftast massor av fotografier och bilder, vilket ger pluspoäng. Dessutom läser hon mycket, och eftersom jag själv är en bokälskare är det kul och intressant att få ta del av någon annans tankar kring böcker."


Tack Linda! :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Varsågod :)

Ha en toppendag!

KRAM

2010-06-19 @ 10:25:48
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Linda: Tack! Och tack det samma! Kram! :-)

2010-06-19 @ 13:35:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0