Dagens Dagbok – Tisdagen den 22 juni 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen.


Fortsatte sen att sitta på balkongen och njuta av den underbara dagen. Satt mest i skuggan med datorn och boken. Men jag kunde inte heller låta bli att sitta i solen en stund… Så nu blir jag väl som en liten rosa gris i alla fall, trots att jag gick hem från stranden i tid! ;-)

 

Fortsatte med lakansbyte i sängarna, handduksbyte, och tvätt av lakan, handdukar och kläder. Lite annat småfixande här hemma med lite hushållsbestyr blev det också.

 

Vid halvsextiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans.

 

Sen satte jag mig återigen på balkongen, och fortsatte att läsa i boken ”Welcome to the Jungle – Legenden om Guns N’ Roses” av Stephen Davis.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0