Dagens Dagbok – Lördagen den 20 mars 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen.


När allt jobb med bokhyllorna var klart, så höll jag på med lite annat diverse hushållsarbete här hemma en stund.

 

Sen så satte jag mig och började att läsa i en ny bok. Det blev boken ”Människor helt utan betydelse” av Johan Kling.

 

Vid kvart över fyra så stack jag iväg med bilen för att hämta upp Jenny på jobbet.

 

När vi kom hem till Farsta sen, så gick hon direkt och la sig för att sova. Hon hade jobbat sen sex i morse, och ska jobba ett extra nattpass sen i natt…

 

Jag, Borzko, och Jimmy åt middag vid femtiden. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen så satte jag mig och läste i min bok igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0