Dagens Dagbok – Onsdagen den 3 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Dagen började med sovmorgon i en timme, gick upp halvsex istället för halvfem. Duschade och gjorde mig i ordning. Och sen blev det frukost och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Vid halvåttatiden sen så gick jag till centrum och tog tunnelbanan in mot stan. Gick av vid Slussen och promenerade bort till Saturnus Konferens på Hornsgatan. Mötte upp med en av mina kollegor där.

 

Sen så var vi två, plus ett sextiotal andra från skolkök i Stockholmsområdet, på en förläsning om Specialkoster. Det var Matbiten Konsult som anordnade föreläsningen, som handlade om allergier och intolerans. Främst om olika matallergier och gluten- och laktosintolerans.

 

Föreläsningen höll på mellan halvnio och halvtolv. Kaffe och macka fick vi efter halva tiden ungefär.

 

Mycket lärorik och intressant föreläsning var det. Jag har gått på liknande förut, men man lär sig alltid något nytt varje gång. Tycker det är intressant även privat, och inte bara för jobbets skull.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Bra att den var bra! :-D

2010-03-03 @ 22:43:20
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, visst var det! :-D

2010-03-04 @ 15:20:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0