Dagens Dagbok – Torsdagen den 11 mars 2010 – Kvällen.


Och kvällen blev, som nästan alltid, lugn och skön.

 

Jag satt större delen av kvällen i soffan i vardagsrummet. Mest läste jag i min bok. Och lite stunder med datorn blev det också.

 

Boken jag läste i var: ”Kärlek mellan frysdisken och hundmaten” av Täppas Fogelberg.

 

Tiden vid datorn ägnade jag bland annat åt nyhetsläsning i Aftonbladet och Expressen, bloggande av sex stycken inlägg, bloggläsning, facebookande och lite annat.

 

Jag bokade också biljetter till ”We will rock you”, en rockmusikal med Queen-låtar, som kommer att spelas på Cirkus i höst. Vi ska gå, hela familjen, i oktober. Nedanför finns ett inlägg bloggat om det.

 

Borzko var iväg en sväng till jobbet, för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. Resten av kvällen så satt han och läste.

 

Jimmy satt mest på sitt rum, framför datorn.

 

Och Jenny var inne i stan och träffade vänner.

 

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

 



Kommentarer
Postat av: hej

Underbart med fredag! Vem vill du ska vinna på lördag då? =)

2010-03-11 @ 23:07:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Hej: Ja, Underbart! :-D

Ja, du.. jag vet inte riktigt... Men jag tror att jag hejar på Ola! :-)

2010-03-12 @ 14:08:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0