Dagens Dagbok – Fredagen den 14 maj 2010 – Kvällen.


Mellan sex och åtta ungefär så var Borzko och jag på Jennys jobb på McDonalds i Västberga på en ”Family & Friends”-kväll. (Men det har jag bloggat om i ett separat inlägg tidigare).

 

Borzko och jag kom hem vid halvniotiden. Jenny var kvar en stund till på jobbet.

 

Vid niotiden så satte vi oss och tittade på ”Så ska det låta” som jag hade spelat in på vår digitalbox.

 

Jenny kom sen hem vid tiotiden. Vi satt då och pratade i ungefär en halvtimme. Sen så gick Jenny när på sitt rum för att sova, eftersom hon ska upp klockan halvfem i morgon bitti.

 

Borzko och jag satte då igång en dvd-film: ”From Paris with Love”, en actionfilm med John Travolta. (Recension kommer senare i ett separat inlägg).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0