Dagens Dagbok – Onsdagen den 19 maj 2010 – Kvällen.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsextiden, och då åt vi middag tillsammans. Efter att han sen hade duschat och gjort sig i ordning, så gick han iväg på ett årsmöte i vår bostadsrättsförening.

 

Jimmy kom hem igen vid sjutiden. Han satte sig då på sitt rum, framför datorn.

 

Jag satt större delen av kvällen ute på balkongen i den underbara kvällen. Läste i min bok, och satt med datorn i knäet. När Borzko kom hem igen så gjorde han mig sällskap med sin bok.

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Var en sväng till Farsta idag , Farsta Gård och tog en prommis i omgivningarna såg att det börjat komma folk till Farsta badet....Tänkte på dig då :-))

2010-05-19 @ 21:01:19
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, när det är så här varmt så kan jag definitivt tänka mig att folk ligger och solar på badet! Skulle jag nog också ha gjort om jag var ledig! ;-)

2010-05-19 @ 21:05:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Visst är det underbart väder :-) Såg att det tyvärr ska bli sämre snart, jag hade lugnt kunnat leva med att ha det så här större delen av året. Tog första doppet ikväll, det var ganska kallt men jag tänkte att det gäller att passa på medan det är varmt i luften. Bland det underbaraste som finns är att simma när det är vindstilla och varmt i luften (och varmt i vattnet), hoppas vi får många, många såna dagar i sommar.



Hoppas allt är bra med dig.



Kramar

2010-05-19 @ 21:09:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Första doppet?!?! Brrr!!! Det måste ha varit svinkallt! ;-)

2010-05-19 @ 21:32:35
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha ja det var ganska kallt, först domnade nästan fötterna bort. Men sen var det skönt :-)

2010-05-19 @ 23:12:19
Postat av: Mimmi

Det var en hel del som kom vid 15-tiden så det var inte så tidigt..

2010-05-20 @ 11:19:49
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Okej. Men jag går inte ner efter jobbet. Då gör jag hellre annat. Men om jag är ledig så går jag kanske ner på förmiddagen.

2010-05-20 @ 19:08:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Brrr... Låter hemskt! ;-)

2010-05-20 @ 19:09:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag var hos doktorn idag, det var egentligen meningen att hon skulle punktera cystan men det blev bestämt att det blir under narkos istället. Så den första juni blir det operation. Känns sådär.. Jag har oroat mig så länge inför besöket idag, och nu får jag oroa mig ännu längre. Jag får åtminstone fara hem samma dag, och jag får intala mig att det gick bra sist. Usch, jag avskyr att ha sånt här över mig.



Här åskade det nyss så nu åker nog värmen :-( Hur är vädret hos er då?



Kramar

2010-05-20 @ 19:11:10
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Då ska jag tänka på dig den första juni, och så får du höra av dig sen om hur det gick.



Här är det otroligt varmt och skönt! Rena sommaren! :-D



Kram!



2010-05-20 @ 19:18:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad snäll du är :-)



Härligt med sommarvärme, här är det molnigt men åskan har slutat. Jag vill så gärna ha fint väder i helgen. Det gör så mycket för humöret när solen skiner. Nu blommar körsbärsträden här, det är väldigt tidigt, annars brukar det vara till skolavslutningen men det har varit så varmt. Jag hoppas att häggen väntar ett tag till, men det ser ut som att de är på väg att slå ut.



Kramar

2010-05-20 @ 19:46:22
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Här blommar typ ALLT nu! Häggen blommar för fullt, och man ser att syrenerna är på gång också! :-D

2010-05-20 @ 20:59:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0