Dagens Dagbok – Tisdagen den 25 maj 2010 – Eftermiddagen.


Åkte direkt hem från jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag  i dag. En fika och en pratstund blev det när jag kom hem.

 

Sen så satte jag mig vid datorn och gjorde månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna och fixade alla överföringar…

 

Höll sen på och grejade med diverse hushållssysslor här hemma. Varvade lite med stunder vid datorn.

 

Vid femtiden så åt Borzko och jag middag tillsammans. Jimmy skulle bli sen från jobbet, så vi väntade inte på honom. Och Jenny var inne i stan med några kompisar.

 

Efter maten så stack Borzko iväg till sitt jobb för att hämta hem lastbilen inför morgondagens jobb.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0