Idol 2010 - 19/11.


I kvällens Idol var alla fem Idolerna jättebra tycker jag. Allihopa gjorde båda sina nummer superbra.

Bäst var ju, som vanligt, Jay Smith. Båda numren var verkligen otroligt bra. Och allra bäst var hans andra nummer, Like A Prayer.

Och om jag måste rangordna Idolerna i kväll så blir det:

1. Jay
2. Andreas
3. Minnah
4. Linnéa
5. Olle

Så jag ville helst att Linnéa och Olle skulle duellera, och att sen Olle skulle åka ut.

Men så blev det ju inte, utan det blev Andreas och Olle som duellerade, och Andreas som åkte ut...

Och här kommer Jay Smiths båda uppträdanden i kväll. Den första videon är bra kvalitét på, men inte den andra. Men den första är ju så bra, så man kan ju höra den två gånger istället! ;-)



Kommentarer
Postat av: Nilla

Tycker precis som du, att Olle och Linnéa skulle duellerat, men så blev det ju inte.

Jag är dock bombsäker på att Jay kommer vinna, om nu inte alla skriverier ang hans hachmissbruk sätter käppar i hjulet.

Men, går man på sångprestation, så är han redan en vinnare :)

Hoppas du har en trevlig lördag.

Kram-kram!!!

2010-11-20 @ 13:45:50
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Jag tror inte att Jays haschmissbruk kommer att påverka utgången. Fast man vet ju aldrig. Mig påverkar det i alla fall inte, även om jag självklart är helt emot all form av droger.



Trevlig lördag här! Hoppas att du också har det! Kram! :-)

2010-11-20 @ 18:30:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0