Lördagen den 6 november 2010 - Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp och duschade och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp halvnio, och efter att han var klar med sina morgonbestyr, så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund.

Sen så gav vi oss iväg åt olika håll. Borzko gick till Farstahallen för att träna i gymmet. Och jag gjorde mig i ordning för en förmiddagspromenad.

Tog fram min underbart sköna vinterjacka för första gången den här säsongen. Det är nog det bästa klädköpet jag har gjort någonsin. För mig som jämt fryser så är den perfekt. Älskar också att den har så många bra fickor, så jag slipper ha handväska nu på hela vintern. Snygg är den också!



Underbart väder var det ute! Klarblå himmel, strålande sol, bara lite lite moln, nästan vindstilla, och temp strax över nollan.

I dag fick Peter LeMarc följa med mig på promenaden. Lyssnade på "LeMarc - Klassiker" från 2009, med nästan alla hans bästa låtar, på Spotify.

Här är sex fotografier från dagens promenad.



När jag kom hem igen så blev det lite lätt lunch och en fika. Sen så satte jag mig med datorn en stund.

Och sen blev det mitt vanliga lilla i-landsproblem igen: att välja en ny recensionsbok att läsa... ;-)



Kommentarer
Postat av: Maria,kiruna

Här ser det lite annorlunda ut utomhus hahaha snö , snö och åter snö.

2010-11-06 @ 12:30:37
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Stackars er... ;-)

2010-11-06 @ 13:13:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: =)

Fina foton, såg härligt ut. Vilken bok blev det då?:)

2010-11-06 @ 13:19:20
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> =) Tack för berömmet om fotona! Och det var en härlig promenad!



Det blev "Ur havet stiger vågorna" av Annika Sjögren, en svensk kriminalroman från Bokförlaget Ordfront.

2010-11-06 @ 13:23:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

fin dag :-)

2010-11-06 @ 22:03:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var en fin förmiddag! Och sen blev det en mycket trevlig eftermiddag och kväll! Blogginlägg om det kommer strax! :-)

2010-11-06 @ 22:06:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0