Lördagen den 13 augusti 2011 - Morgonen + Förmiddagen.


I morse så larmade min mobil klockan halvsju, och jag gick då upp.

Borzko hade gått upp redan klockan halvfem, och åkt i väg för att jobba extra i dag.

När han gick upp fanns det ström, men inte när jag gick upp. Så strömmen måste ha försvunnit någon gång mellan halvfem och halvsju.

Trodde att jag skulle få duscha i skenet av stearinljus, och vara utan morgonkaffet... Men strömmen kom tillbaka redan klockan kvart över sju.



Försökte styla mitt hår som frisören gjorde i går. Klippningen är väl ungefär densamma som förut. Men jag ska nu testa att ha sidohåret framåt istället för bakåt.



Efter att alla mina morgonbestyr var klara, och efter lite allmänt fixande här hemma, så satte jag mig på balkongen vid halvtiotiden.



Njöt av solen, värmen, och utsikten. Läste i min e-bok i datorn, och spelade Wordfeud i mobilen. Drack kaffe och lyssnade på musik.

Här är en av matcherna, som jag spelade mot Snurran.


Kommentarer
Postat av: Marisa

Hallå Bim,kanonfint bort du köpte,passar perfekt ju.Stolarna,är dom mjuka ,jag menar du har inga dynor på dom,vad är det för materiel på dom?

Ha en fortsatt härlig helg!

Kram

2011-08-13 @ 11:35:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Marisa: Bordet är ju egentligen ett inomhusbord, så vi får väl se hur länge det håller att ha utomhus. Men det passar perfekt, och är jättesnyggt.



Stolarna ska man ha utan dynor. Dom är mjuka ändå. Det är någon sorts nät-aktigt material, med fjädrande band på sidorna. Supersköna! Och så kan man fälla dom steglöst, så man kan ligga och sola.



Ha en fortsatt skön helg du också! Kram! :-)

2011-08-13 @ 11:49:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Marisa

Ok,ska fundera på dom jag med,gillar att slippa dynor att bära in och ut.Tack för svar.

2011-08-13 @ 12:09:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Marisa: Ja, det är perfekt att slippa hålla på med dynor! Dom här torkar jag bara av med disktrasan när dom är blöta eller dammiga. Kolla längre ner i bloggen för länkar, pris, och annat.

2011-08-13 @ 12:11:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Tror du "ställt" håret upp mer än frisören, men du lyckas ju riktigt bra :-)

2011-08-13 @ 13:09:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Blev ganska så nöjd själv! Och jag vill har det lite mer spretigt uppepå huvudet, än vad han gjorde. Jag känner mig så platt annars! ;-)

2011-08-13 @ 18:35:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0