Någon som bloggar i Wordpress?



Är det någon av er läsare som bloggar i Wordpress? För jag ska nog börja att göra det, och det vore bra att ha någon att kunna be om råd, tips, och hjälp.

Inför julen förra året så meddelade Blogg.Esse att deras iPhone-app var på gång. Nu är det inte mer än fyra månader kvar till nästa jul, och appen har fortfarande inte kommit...

Så jag funderar på att byta bloggportal, från Blogg.Esse, till Wordpress.

Jenny har precis startat upp en ny blogg, i Wordpress, och hon kommer nog bara att mobilblogga.

Jag hade nog tänkt att både blogga från datorn, och från min iPhone.

Men det vore kul att få lite åsikter och synpunkter från någon eller några som har erfarenhet från Wordpress.


Kommentarer
Postat av: Mikaela | Life in NYC

Jag har bloggat på blogg.se men bytte sen till wordpress. Tycker är det är mycket, mycket bättre. Jättekul också att man kan se vad folk har skrivit i sökrutan på tex. google och andra sökportaler för att komma till din blogg. Också lättare att svara på kommentarer, då man kan svara direkt till den som skrivit.

2011-08-15 @ 08:37:47
URL: http://mikaelaryden.wordpress.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mikaela | Life in NYC: Okej! Jag vet inte riktigt vilka finesser och funktioner som det finns än! Det får komma vartefter. Men jag har kommenterat i Wordpress förut, och gillat det. :-D

2011-08-15 @ 12:06:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0