Söndagen den 14 augusti 2011


I morse så hade vi lite sovmorgon, både Borzko och jag. Efter våra morgonrutiner och frukost så gick vi iväg ut vid kvart över tio. Mötte upp med mina föräldrar, och så gick vi ut på en liten promenad.

Ner mot Magelungen gick vi, och i ungefär en timme promenerade vi. Sen så gick vi till Farsta Gård för att fika.



När Borzko och jag kom hem igen, så blev det lite veckostädning. Vi dammade, dammsög, torkade golven, torkade av på balkongen, och skurade av badrummet.

Sen så åkte vi hem till Jimmy. Vi köpte med oss mat på vägen från Hamburgarprinsen.



Efter middag och fika så hjälpte Jimmy mig med lite saker i datorn.

När Borzko och jag sen kom hem igen, så tittade vi på två avsnitt av "Sons of Anarchy".  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0