Let's Dance 2011 - 07/01 - 01.



Kul att Let's Dance har börjat igen! Jag blir så glad av det programmet! Och det finns många orsaker till det:
- Sveriges bästa och roligaste programledare, David Hellenius.
- Härlig och rolig jury, framför allt Tony Irving.
- Bra urval på dom tävlande.
- Bra orkester, sångare, och låtval.
- Vackra kläder.
- Snygga dansare.
- Härliga dansnummer.
- Spännande tävlingsmoment.
- Mycket humor.
Och en massa annat.

Två nackdelar finns det bara:
- Reklamen...
- Tråkigt att något par måste åka ut varje gång. (Utom i dag!)

Tyckte att alla klarade sig riktigt bra i dag, trots premiärnerverna. Vet inte alls vilka som kommer att bli mina favoriter. Innan programmet började hade jag en av mina favoritförfattare, Denise Rudberg, och gulliga Anders Bagge, som favorit. Men det kanske kommer att ändras framöver.

Vet inte vem jag tyckte var bäst i dag. Väntar med ett utlåtande till nästa fredag.

Roligast i dag var i alla fall Andreas Weises kommentar om Tony Irving! ;-D

Vad tyckte ni andra om i dag?



Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ja, jag gillade många dansare idag. Blir kul att följa detta.

Såg Änglagård 3 igår. Självklart älskade jag den. Men det var bara en person ifrån byn som jag kände igen.

Tycker du ska se den bio. Kram

2011-01-07 @ 22:23:32
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ahnna: Ja, jag tror att det kan bli en bra säsong i år också. Många av dom kan nog bli riktigt bra.



Ja, jag kanske borde ta och se Änglagård. Har hört mest bra saker om den.



Kram!



2011-01-07 @ 22:27:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Weise har humor haha. tyckte det va ett bra program inga favoriter än iaf.

2011-01-07 @ 23:15:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Ja, det har han verkligen! ;-D

2011-01-08 @ 08:46:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

jag såg inte hela programmet, men dem jag tittade på tyckte jag dansade bra. Vet inte om jag kommer följa programmet, även om det är en massa bra och trevliga personer som medverkar på alla vis, det är helt enkelt inte så kul att se enligt min åsikt, men om jag inte har något bättre för mig på fredagarna kommer jag säkert titta någon mer gång :-)

2011-01-08 @ 09:13:33
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Okej. Jag förstår att det inte direkt är din typ av program.

2011-01-08 @ 09:23:47
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Natalie

För mig är stora skillnaden att tv4 låter oss med icke-svenska IP-adresser se programledarnas och juryns kommentarer efter danserna och inte bara själva dansen.

Bättre dansare i år, tycker nog att grabbarna var ett snäpp bättre än tjejerna.

Bäst: Alexander, Figge, Bagge, Weise...

Sämst: Hannah

2011-01-09 @ 02:24:23
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Natalie: Jaha! Vad roligt för dig (er)! Det är ju det som är halva programmet! Jag skulle tycka att det var tråkigt att bara se själva danserna. Man vill ju ha helheten.

Har ingen riktig åsikt än, kommer efter nästa gång! ;-D

2011-01-09 @ 08:46:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0