Lördagen den 15 januari 2011 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Både jag och Borzko fortsatte att sitta och läsa i våra böcker under eftermiddagen. Jag blev sen så sugen på en hamburgare. Jag har ju nyligen börjat att äta kött igen, och har ju inte ätit en riktig hamburgare på över fyra år. Vi ringde Jimmy och frågade om han ville följa med oss och äta, och det ville han.

Så vid fyratiden så åkte vi och hämtade upp Jimmy. Och sen så åkte vi alla tre till McDonalds i Sköndal.



Jag åt en El Maco Grande Meny + sombreros.



Sen så skjutsade vi Jimmy till tunnelbanan, för han skulle åka hem till en kompis. Och Borzko och jag åkte sen hem igen.

Vi fortsatte sen att sitta och läsa när vi kom hem.

Sen vid sextiden så satte sig Borzko och tittade på teve. Han tittade på handbollsmatchen mellan Sverige och Slovakien.

Jag satte mig då med datorn, med hörlurar på mig, och så spelade jag Betapet och lyssnade på musik på Spotify. Fyra matcher blev det. En vann jag, och tre förlorade jag.

(Klicka på bilderna så blir dom större).




Klockan åtta sen så satte vi igång en dvd-film. Det blev actionkomedin "Red". Lite gott att äta blev det då till också.

Och efter "Red" så blev vi sugna på en film till, så då tittade vi på filmen "Devil".

(Recension på båda filmerna kommer i morgon).



Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad tyckte du om RED då?

2011-01-16 @ 10:08:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: En recension kommer under dagen. Men jag tyckte att den var bra! Inte superbra kanske, men helt okej! ;-D Rolig, välspelad, och lite action.

2011-01-16 @ 10:12:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0