Lördagen den 8 januari 2011 - Morgonen + Förmiddagen.


I morse så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp. Duschade, gjorde mig i ordning, drack kaffe, och läste nyheter i datorn. Klockan halvnio så larmade Borzkos mobil och han gick då upp. Efter att han var klar med sina morgonbestyr så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund.

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Och jag gick iväg till Centrum för lite shopping. Handlade bara en enda sak, och det var en ny väckarklocka på Clas Ohlson.

Min gamla väckarklocka har det blivit något fel på, för den har slutat att projektera tiden i taket. Och det vill jag verkligen ha. Tycker det är så skönt att alltid kunna se tiden i taket, utan att behöva röra sig, eller sätta på sig glasögon. Så därför så köpte jag mig en ny.

Gick sen hem och höll på och fixade med diverse olika hushållsbestyr här hemma under resten av förmiddagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0