Sommar i P1.


Sommar - 2011 - P1 - Sommarvärd nummer 10 - 04/07 - Nanne Grönvall.


(Sommarvärd nummer tio för mig - Lyssnade på programmet den 4 juli.)

Ett mycket, mycket bra program. Väldigt gripande om Nannes uppväxt. Men ändå ett mycket positivt program. Jag har alltid gillat Nanne, och tror att hon är en god människa. Musiken hon spelade var också helt suverän. Precis varenda låt var i min smak.

Betyg: 5 av 5. 
 

Lyssna på Sommarpratarnas musik i Spotify! Många bra listor där redan!

Här är länken till p1_sverigesradio.


Kommentarer
Postat av: Birgittha Johansson

Hej! Bim! Visst var Nanne helt suverän, tycker också att hon är jättebra!



mvh Birgittha i Småland

2011-07-05 @ 10:10:51
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Birgittha Johansson: Ja, hon hade ett av dom klart bästa hittills!



Bäst enligt mig hittills: Nanne Grönvall, Clara Lidström, och Mark Levengood.



:-D



2011-07-05 @ 10:29:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0