Söndagen den 3 juli 2011.


I morse så larmade min mobil som vanligt klockan halvåtta. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp halvnio och genomgick då sina morgonbestyr. Och efter det så åt vi frukost.

Vi gick sen iväg till Borzkos lastbil och så åkte vi i den till IKEA. Kom fram lite före dom öppnade klockan tio, så vi fick vänta en stund på att gå in.



Klockan tio prick så började vi sen att plocka ihop allt vi skulle ha. Och vad vi köpte har jag redan bloggat om i ett tidigare inlägg här under.

Vinkade gjorde vi till Jenny på hennes jobb på vägen hem också! ;-D



När vi kom hem så bar vi in alla dom trettionio paketen. Dom flesta ska vi sen montera ihop här i gamla lägenheten, för att det ska gå snabbare vid flytten. Men vissa, som till exempel hallgarderoben, väntar vi med att montera ihop tills vi har flyttat.

         

Två hyllor monterade vi ihop sen. Men resten spar vi tills en annan dag.

Borzko stack sen iväg vid fyratiden. Han skulle möta upp med några kompisar, äta middag med dom, och sen gå på Söderstadion och se Hammarby spela fotboll.

Jag åt middag för mig själv. Höll sen på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Fotograferade vår och Jimmys bil som stod så fint på gatan. ;-)



Satte mig sen och läste i min bok, varvat med datorstunder.



Och jag lär väl fortsätta nu, i ett par timmar, att läsa i mina böcker, och varva med datorstunder. Sen vid åttatiden så ska jag åka iväg ut med bilen. Ner till Skavsta ska jag, och hämta upp Jimmy och hans kompis Kristian där, som kommer från London i kväll. Och så kommer jag väl hem igen sen i kväll vid elva-tolv-tiden.



Kommentarer
Postat av: Snurran

oj, det var många paket :-)

2011-07-03 @ 19:36:19
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det blev ju liksom trettionio stycken... ;-D

2011-07-04 @ 00:27:34
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här kan du hitta snygga tillbehör och annat till Ikeaprodukter t ex snygga dörrar till Billybokhyllor. www.partsofsweden.se

2011-07-04 @ 09:30:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Tack för tipset! :-D

2011-07-04 @ 11:28:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0