"Sons of Anarchy".



I dag tittade jag på det första avsnittet av första säsongen av serien "Sons of Anarchy".

Jag fick tips av en cybervän som trodde att serien skulle passa mig. Och hon tyckte att mamman i serien påminde om mig!

Jag tyckte serien var bra! Och jag kanske ska ta och fortsätta att titta på den. Om jag tar mig den tiden, från bokläsningstiden.

Men jag vet inte riktigt om jag tycker att mamman och jag påminner om varandra! (Som spelas av Katey Sagal, som spelade Peg Bundy i "Våra värsta år"). Någon annan som har sett den? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Akå

Jag har ganska precis börjat kolla på Sons of anarchy. Har sett klart på säsong 1, och gillar den. Jag tycker inte den är jättebra, men helt okej. Jag kommer fortsätta kolla för jag tycker det är spännande :)

2011-07-05 @ 22:53:28
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Okej! Tack! Då kanske jag ska ta och fortsätta att se på den då! :-D

2011-07-05 @ 22:57:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Akå

Lite kul att jag sett en hel säsong och inte sett att det är hon som spelar Peg bundy. haha :)

2011-07-05 @ 22:58:13
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Hahaha! Ja, det var ju lite kul! Jag kände igen henne direkt! Men hon är ju mycket snyggare nu, även fast hon är äldre! ;-D

2011-07-05 @ 23:04:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Sussie

Fortsätt se! Efter några avsnitt är du fast.. Jag har sett alla avsnitt.. Sträcksåg och blev helt besatt :) Så otroligt bra serie, så spännande!Se 5-6 avsnitt sen lovar jag att du är fast. Tack för din härliga blogg Bim! Kramar Sussie

2011-07-06 @ 00:31:52
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sussie: Låter bra! Jag ska nog fortsätta att se den då! Och det är nog en serie som Borzko skulle tycka om också! För han är inte intresserad av True Blood. :-D

2011-07-06 @ 09:09:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Carro

Serien är lite seg i början, men sen blir det otroligt spännande!! Du måste se den, annars missar du något riktigt bra. :-)

2011-07-06 @ 18:20:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Carro: Nu är det så många som har sagt samma sak, både här i bloggen, och på Facebook, så nu måste jag ju bara se den! :-D



2011-07-06 @ 18:25:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0