Fredagen den 24 juni 2011.


Som vanligt på lediga dagar så gick jag upp klockan halvåtta. Borzko hade gått upp redan klockan fyra för att jobba extra i dag.

Efter mina vanliga morgonrutiner, så stack jag iväg till Centrum vid tiotiden för att handla.

Det var väldigt lugnt i Centrum, så det gick snabbt att handla, trots att jag handlade både på Hemköp, Konsum, och på Torget.

När jag kom hem igen så höll jag på med dom vanliga hushållsbestyren, satt lite med datorn, och läste lite i boken.

Borzko kom hem från jobbet vid ettiden. Efter att han hade duschat och gjort sig i ordning, så packade vi ihop all mat som jag hade handlat tidigare, och åkte över till mina föräldrar.

Sen så gjorde jag i ordning allt det vi skulle äta. Borzko åkte så småningom och hämtade upp min moster i Rågsved.

Och vid fyratiden sen så åt vi vår midsommarmiddag.

Efter middagen blev det kaffe med en massa olika tillbehör.

Och sen så småningom så satte vi oss ute på mammas och pappas inglasade balkong, och njöt av den underbara kvällen.

Satt och pratade till framåt halvelvatiden, då vi gav oss iväg. Först skjutsade vi hem min moster, och sen åkte Borzko och jag hem till oss.

Här är tio fotografier från eftermiddagen och kvällen.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ser ut som ni hade en trevlig midsommar! :-)

2011-06-25 @ 11:29:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Absolut! Lugn och trevlig med massa gott att äta. (Saknade, som alltid, barnen i och för sig.)

2011-06-25 @ 12:23:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0