Söndagen den 12 juni 2011.


Även i morse så gick jag upp klockan halvåtta, och genomgick mina morgonbestyr. Efter att Borzko sen hade gått upp, och gjort sig i ordning, så blev det förstås frukost.

Borzko åkte sen iväg till Farstahallen för att träna.

Jag hade tänkt mig en promenad, men det var så mulet och blåsigt på morgonen och förmiddagen, så jag avvaktade istället.

Höll på med med diverse hushållsbestyr här hemma istället.

Framåt tolvtiden sen så blev vädret mycket bättre, så då gav jag mig iväg ut på en promenad. Gick omkring i Farstaområdet i ungefär en och en halv timme.

Här är två fotografier från Hökarängsbadet vid sjön Dreviken.



Och här är två kort på "mitt" hus. ;-D



När jag kom hem, vid halvtvåtiden, så satte jag mig på balkongen, och läste i min bok.

Borzko kom hem sen efter en stund. Efter att han hade kommit hem från gymmet, så hade han åkt iväg till jobbet för att hämta hem lastbilen. Sen var han hemma en stund, och efter det så åkte han och hälsade på sin mamma.

Jag satt sen större delen av eftermiddagen, och den tidiga kvällen, på balkongen. Läste mest i min bok, och varvade lite med datorstunder. Gick in emellanåt och höll på med lite annat också.

Vid halvåttatiden, när solen försvann bakom huset framför oss, så flyttade jag in i vardagsrummet. Ungefär samtidigt så kom Borzko hem. Och han hade köpt godis med sig hem.



Resten av kvällen så läste vi båda två mest i våra böcker.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det var skönt promenadväder idag iallafall :-)

2011-06-12 @ 22:55:21
URL: http://blog.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var det! Och det blev ju faktiskt strandväder sen på eftermiddage. Men då fick det duga med balkongen för mig! :-D

2011-06-13 @ 08:55:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0