Torsdagen den 23 juni 2011.


I morse när mobilen larmade, klockan halvåtta, så vräkte regnet ner...



Gick upp, duschade, gjorde mig i ordning, åt frukost, drack kaffe, läste nyheter i datorn, och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Strax före tio så tog jag bilen till Centrum för lite shopping.



Vad jag köpte har jag redan bloggat om i tidigare inlägg.

Var hos Plainer Hairshop och bokade tid för klippning och slingning nästa vecka. Och jag var även hos Synoptik och bokade tid för en synundersökning, också i nästa vecka.

Jag köpte också en hel del matvaror på Hemköp. Bland annat bigarråer och vindruvor som jag åt till lunch när jag kom hem.



När jag kom hem så fixade jag månadens räkningar och överföringar.



Sen höll jag på här under eftermiddagen med dom vanliga hushållsbestyren. Stunder vid datorn blev det också. Och jag läste lite i min bok.



Borzko jobbar sent i dag, och beräknar att vara hemma vid halvniotiden.


Kommentarer
Postat av: Snurran

God lunch! Här blev det bara några mackor..

2011-06-23 @ 20:24:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Det blir det oftast bara här också. Men i dag så kände jag för det här! ;-D

2011-06-23 @ 20:28:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0