Torsdagen den 30 juni 2011.


I morse så gick jag upp min vanliga tid, halvåtta, och efter alla olika morgonbestyr, så stack jag iväg till Farstastrandsbadet vid strax före halvtio.



Lika underbart väder var det i dag, precis som i går. Solade och lyssnade på min ljudbok, i någon timme, tills min mamma och pappa kom, vid halvelvatiden.



Dom satt och pratade, och vi fikade och åt glass. Vid tolvtiden sen så gav sig dom iväg hem igen.

Jag blev kvar till halvtvåtiden. Fyra timmar i solen fick räcka för mig i dag, så då åkte jag hem.

Resten av eftermiddagen var jag hemma. Mest var jag ute på balkongen, men ibland gick jag in och höll på med diverse hushållssysslor.

Jag lyssnade på dagens sommarpratare, jag lyssnade på min ljudbok, och jag läste i mina böcker. Satt i skuggan på balkongen och njöt av den helt underbara dagen och kvällen.

Borzko åtog sig en extrakörning i kväll, och kommer att komma hem jättesent.


Kommentarer
Postat av: Snurran

jag hade nog dött av fyra timmar i solen :-0 tacka vet jag skuggan under parasollet ;-D

2011-06-30 @ 21:32:50
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Det finns underbart ljummet vatten i sjön Magelungen! Och iskallt vatten i en dusch! Och skugga från träd, om man vill ha! :-D

2011-06-30 @ 21:36:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0