Fredagen den 25 mars 2011.


Jobbat som vanligt i dag också. En helt vanlig och ordinär arbetsdag.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade haft sin veckans lediga dag från jobbet i dag. Och som nästan alltid när han är ledig, så hade han tagit hand om veckostädningen i dag.

Han hade även köpt tulpaner till mig, som stod på bordet när jag kom hem.



Jimmy kom sen hit vid fyratiden, direkt efter att han hade slutat jobbet. Och så åt vi tre middag tillsammans.

Inte blev det våfflor trots att det var våffeldagen. Utan det blev, som så ofta, pizza! ;-)



Jag åt en Pan Pizza i dag. Med oxfilé och bearnaisesås.



Satt sen en stund och fikade och pratade. Och sen åkte Jimmy hem till sig i Fagersjö.

Borzko och jag satte oss sen så småningom uppe i soffan i vardagsrummet. Och så läste vi i våra böcker.

Jag började att läsa i boken "Änglavakter" av Kristina Ohlsson.



Nu: Finalen i "Let's Dance"! Och som David Hellenius sa: En blondin från Trollhättan som heter Andersson kommer att vinna! ;-)



Kommentarer
Postat av: Snurran

Fina tulpaner, trevlig fortsättning på helgen!

2011-03-26 @ 10:01:38
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, man blir ju så glad av fina tulpaner! :-D

Ha en trevlig fortsättning du också! :-)



2011-03-26 @ 17:36:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0