Recensionsbok nummer 157 + 158 & 159 + 160 + 161.



Recensionsbok nummer etthundrafemtiosju och etthundrafemtioåtta är boken "Änglavakter" av Kristina Ohlsson och boken "Maj-Britt, Mars-Britt och husvagnen" av Anne Holt & Anne Holt från Bokförlaget Piratförlaget.



Recensionsbok nummer etthundrafemtionio, etthundrasextio, och etthundrasextioett är boken "Nirvanaprojektet" av Stefan Tegenfalk och böckerna "Auto Da Fay" och nyutgåvan av "En hondjävuls liv och lustar" av Fay Weldon från Bokförlaget Massolit.



Kommentarer
Postat av: Kristina Simar

Jag har fått alla dessa utom Maj-Britt...

Så nu finns det att läsa igen. Jag har fortfarande kvar böcker sedan 2010, men hur ska jag komma ikapp.



Välkommen hem igen till kalla Sverige! Tror inte att jag behöver fråga hur ni haft det. Svaret är troligen: Underbart!

2011-03-15 @ 19:02:08
URL: http://blogg.passagen.se/krisim
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Kristina Simar: Ja, jag har också böcker kvar från förra året. Sammanlagt har jag dom fem ovanstående, plus en från 2011, och fyra från 2010. Tio böcker just nu...



Tack! Ja, vi hade det helt fantastiskt underbart! :-)



2011-03-15 @ 19:18:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt med nya recensionsböcker! Tyckte Askungar av Kristina Ohlsson var riktigt bra, ser fram emot din recension av Änglavakter.

2011-03-16 @ 01:43:39
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: Ja, alltid lika roligt att få nya böcker! "Askungar" var jättebra. Och även hennes andra bok "Tusenskönor". Så jag ser fram emot att läsa den här.

2011-03-16 @ 17:23:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0