Torsdagen den 10 mars 2011 - Kvällen.


Stack iväg ner på stan vid halvsjutiden. Gick till den restauranggata som vi oftast har gått till, där det ligger massor med billiga och bra ställen.

Och så satte vi oss på ett av dom.



I dag åt jag "Tempura", en massa olika friterade saker, bland annat räkor, lökringar, och olika grönsaker. (Det var mer på tallriken från början, för jag åt några innan jag kom ihåg att jag skulle fota). ;-)



Efterrätt blev det i dag. Friterad glass. Jättegott! :-)



Vi var alla supertrötta i kväll, så vi gick sen hemåt. Vi hade varken lust för shopping, barbesök, eller rockklubbsbesök. Vi handlade bara med oss lite snacks och dricka hem, och så satte vi oss på balkongen.



Kommentarer
Postat av: annebelle

Låter helt underbart, en varm kväll på balkongen. :) Här snöar det nu, stora blöta flingor. Det är så härligt att läsa inläggen från Thailand, ska du inte stanna kvar lite längre...? ;)

2011-03-10 @ 18:33:37
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Nilla

Känner igen mig, för de sista kvällarna orkade man inte så mycket mer än att äta :)

Man får liksom för mycket av det goda på kort tid, men nu har ni ändå ett par kvällar kvar, så kör hårt nu :))

Och..välkomna hem igen :)

2011-03-10 @ 19:55:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Ja, kvällarna är nästan skönast här! Så varma och underbara! Korta shorts, ett litet linne, och flip-flops varje kväll! Om ni läsare som gillar mina inlägg sponsrar mig lite så stannar jag gärna lite till! För snö med stora blöta flingor låter ju inte så roligt precis...

2011-03-11 @ 03:12:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, värmen tar på krafterna! Man är tröttare efter åtta timmar på stranden än efter åtta timmar på jobbet! ;-D

Två kvällar kvar nu bara...

Tack! :-)

2011-03-11 @ 03:13:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0